Due diligence biznesowe
Due diligence procesów biznesowych to analiza przedsiębiorstwa polegająca na ocenie i weryfikacji procesów mających wpływ na jakość biznesu przedsiębiorstwa. Due diligence biznesowe koncentruje się najczęściej na trzech obszarach:
Analiza rynku na którym działa przedsiębiorstwo, jego wielkości i struktury, szacunkowego udziału w rynku, stabilności lub sezonowości i dynamiki popytu. Analizę największych dostawców i odbiorców oraz wszelkich ryzyk jakie się z nimi wiążą.
Analiza otoczenia konkurencyjnego skupiająca informacje na temat liczby i struktury udziału w rynku najważniejszych konkurentów, mapę grup strategicznych i sposób konkurowania podmiotu na danym rynku.
Analiza sprzedaży weryfikująca asortyment sprzedaży, w tym marki handlowe, cykl życia produktu, produkty substytucyjne i komplementarne oraz charakterystykę jakościową. Poziom oferowanych cen i sposób ich ustalania. Analizę poszczególnych kanałów dystrybucji, ich efektywność oraz działalność marketingową.
Nasi specjaliści
![]() |
![]() |
![]() |
Mariusz Kuciński |
Agnieszka Chamera |
Leszek Cienkowski |
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości - skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy po zapoznaniu się z treścią formularza.