Naszym celem jest umożliwienie naszym klientom efektywnej komunikacji z inwestorami, ze szczególnym uwzględnieniem wypełniania obligatoryjnych obowiązków informacyjnych.

Relacje inwestorskie to przejrzysty, efektywny i płynny przepływ informacji pomiędzy Spółką a uczestnikami rynku kapitałowego. Zapewnienie przez Spółkę odpowiedniej polityki informacyjnej służy budowaniu wizerunku podmiotu transparentnego i zaufania wśród uczestników rynku kapitałowego, ale także:

  • urzeczywistnieniu wyceny rynkowej,
  • poprawie płynności,
  • powstrzymaniu interwencji regulacyjnej,
  • zyskaniu przewagi konkurencyjnej na rynkach produktów,
  • zmniejszeniu zmienności notowań,
  • budowaniu lojalności inwestorów,
  • zmniejszeniu kosztów pozyskania kapitału,
  • wzrostowi zainteresowania analityków i mediów,
  • zwiększeniu efektywności zarządzania potencjalnymi sytuacjami kryzysowymi.

Naszym klientom oferujemy praktyczną wiedzę i doświadczenie, związane z rynkiem kapitałowym, dlatego aby dostarczyć kompleksowy produkt nie ograniczamy się do doradztwa w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych, ale łączymy w jedno działania z zakresu PR, marketingu, analizy finansowej oraz bankowości inwestycyjnej, które pozwalają zaprezentować uczestnikom rynku kapitałowego pełen obraz Spółki, w tym jej wyniki oraz perspektywy rozwoju w kontekście otoczenia biznesowego/branżowego.

Działania podejmowane przez PKF:

  • audyt dotychczasowych działań w zakresie IR – analiza przewag konkurencyjnych, analiza ryzyk biznesowych oraz komunikacyjnych,
  • przygotowanie strategii IR,
  • zapewnienie wsparcia przy wypełnianiu obowiązków informacyjnych,
  • bieżące doradztwo w efektywnej komunikacji z uczestnikami rynku kapitałowego,
  • przygotowanie merytorycznej koncepcji strony internetowej oraz wsparcie w bieżącej modyfikacji treści na stronie korporacyjnej,
  • przygotowanie materiałów informacyjnych dla do inwestorów, analityków i zarządzających funduszami,
  • konsultacja merytoryczna przy przygotowaniu walnych zgromadzeń,
  • szkolenia z zakresu komunikacji z rynkiem kapitałowym i obowiązków informacyjnych spółek publicznych dla zarządów i osób odpowiedzialnych za komunikacji,
  • opracowanie strategii komunikacji i organizacja debiutu giełdowego (GPW/NewConnect/Catalyst).