Kultura organizacyjna

Twój rozwój jest dla nas ważny. Oferujemy Ci możliwość wytyczenia własnej, indywidualnej ścieżki kariery poprzez pomoc w rozwoju Twoich umiejętności.

Naszą misją jest dostarczenie rzetelnej, profesjonalnej informacji pozwalającej na obniżenie ryzyka gospodarczego i finansowego.

W naszej organizacji cenimy:

  • Zaangażowanie: jesteśmy zorientowani na pracę zespołową  - wiemy, że przeciwstawienie różnych punktów widzenia doprowadzi do znalezienia najlepszego rozwiązania.
  • Spójność: osiąganie konsensusu i umiejętność efektywnego przedyskutowania danego zagadnienia sprawia, że problemy stają się możliwościami. Dodatkowo wspólnie osiągnięty cel sprzyja integracji członków zespołu PKF, co zwiększa efektywność naszej pracy.
  • Elastyczność: naszym głównym celem, jest realizacja usług satysfakcjonująca naszych klientów, w związku z tym cenimy samodoskonalenie i rozwój członków naszego zespołu oraz ich umiejętność dostosowywania się do zmieniającej się sytuacji.

Poniżej znajdziesz zbiór cech, które reprezentuje zespół PKF.  Sprawdź czy i Ty się z nim identyfikujesz!

Motywacja do pracy w PKF – bądź pewien, że stanowisko, o które się ubiegasz będzie Ci dawało satysfakcję.

Zainteresowanie działalnością PKF – PKF realizuje 7 linii biznesowych, które reprezentują rozwijające się i powiązane ze sobą branże, Twoje zainteresowanie ich rozwojem jest bardzo ważne.

Praca w zespole – realizacja celów całego zespołu jest dla Ciebie równie istotna, co realizacja Twoich celów. Pamiętasz, że utrzymywanie dobrych relacji w zespole ułatwia i przyśpiesza pracę.

Komunikacja – potrafisz zarówno w jasny i przejrzysty sposób bronić swoich pomysłów jak również być otwartym na pomysły innych.

Postęp i dynamika pracy– nie lubisz trwać w utartych schematach, szukasz nowych rozwiązań wraz ze zmieniającą się sytuacją choć potrafisz korzystać z doświadczenia innych członków zespołu. Nie widzisz trudnych problemów lecz nowe wyzwania i możliwości.

Rozwój – zależy Ci na własnym rozwoju i samodoskonaleniu, cenisz możliwość podnoszenia własnych kwalifikacji.

Organizacja pracy– jesteś nastawiony na dobrą organizację swojej pracy i cenisz tę cechę u innych członków zespołu. Potrafisz trafnie ocenić czas potrzebny na zrealizowanie jakiegoś celu.