Każda firma powinna wypracować w swojej organizacji procedury i regulacje odpowiednie dla swojej działalności. Standaryzacja taka znacznie ułatwia pracę i komunikację. Dla niektórych może się to wydawać zbędną biurokracją, ale procedury mogą polepszyć jakość i szybkość pracy oraz poprawić komunikację pomiędzy pracownikami. Pozwalają one ustandaryzować wiedzę doświadczonych pracowników, postępowanie i działania w określonych sytuacjach, co z kolei pozwala zminimalizować błędy i ryzyka w organizacji. Poprzez procedury możemy również określić uprawnienia poszczególnych pracowników w organizacji.
W ramach procedur i regulacji zapewniamy m.in.:
- audyt istniejących procedur i regulacji
- wskazanie mocnych i słabych stron w istniejących procedurach i regulacjach
- zmiany istniejących procedur i regulacji
- tworzenie procedur i regulacji od podstaw
- pomoc przy wdrażaniu procedur i regulacji
- szkolenia dla pracowników
Przykładowe procedury i regulacje:
- Polityka Rachunkowości
- Polityka magazynowa,
- Instrukcja magazynowa
- Procedura windykacji należności
- Procedura obiegu dokumentów
- Procedura sprzedaży
- Procedura zakupów
- Procedura reklamacji
- Procedura serwisowa
- Procedura transport zewnętrznego i wewnętrznego
- Procedura zastępowania pracowników
Szybki kontakt 1/3
Skontaktuj się z nami

PKF News
Aktualności, alerty i wydarzenia - przydatne informacje z ostatniej chwili.
Dziękujemy za zaufanie! Twój adres został zapisany w naszej bazie danych.>