Każda firma powinna wypracować w swojej organizacji procedury i regulacje odpowiednie dla swojej działalności. Standaryzacja taka znacznie ułatwia pracę i komunikację. Dla niektórych może się to wydawać zbędną biurokracją, ale procedury mogą polepszyć jakość i szybkość pracy oraz poprawić komunikację pomiędzy pracownikami. Pozwalają one ustandaryzować wiedzę doświadczonych pracowników, postępowanie i działania w określonych sytuacjach, co z kolei pozwala zminimalizować błędy i ryzyka w organizacji. Poprzez procedury możemy również określić uprawnienia poszczególnych pracowników w organizacji.

W ramach procedur i regulacji zapewniamy m.in.:

  • audyt istniejących procedur i regulacji
  • wskazanie mocnych i słabych stron w istniejących procedurach i regulacjach
  • zmiany istniejących procedur i regulacji
  • tworzenie procedur i regulacji od podstaw
  • pomoc przy wdrażaniu procedur i regulacji
  • szkolenia dla pracowników

Przykładowe procedury i regulacje:

  • Polityka Rachunkowości
  • Polityka magazynowa,
  • Instrukcja magazynowa
  • Procedura windykacji należności
  • Procedura obiegu dokumentów
  • Procedura sprzedaży
  • Procedura zakupów
  • Procedura reklamacji
  • Procedura serwisowa
  • Procedura transport zewnętrznego i wewnętrznego
  • Procedura zastępowania pracowników

Szybki kontakt 1/3

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości - skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy po zapoznaniu się z treścią formularza.