Nowoczesny budynek apartamentowo-biurowy zlokalizowany jest przy ul. Orzyckiej 6 w Warszawie, w bliskim sąsiedztwie Centrum Biznesu dzielnicy Mokotów. Oferowana jest w nim wysokiej klasy powierzchnia biurowa o dogodnym położeniu, przy głównej arterii komunikacyjnej Służewca - ul. W. Rzymowskiego. Bliskość środków komunikacji miejskiej umożliwia łatwy dojazd. Budynek znajduje się w odległości 10 km od Centrum i tylko 4 km   od Międzynarodowego Portu Lotniczego im. F. Chopina.

Lokalizacja i opis nieruchomości
Zdjęcia i rzuty
Warunki najmu
Do pobrania

Pierwsze pietro wraz z pow. wspólna

Cena za 1m2/miesiąc: od 11,5 Euro/m2 + VAT
Cena za 1 miejsce garażowe: od 75 Euro + VAT

Koszty eksploatacyjne

Koszty eksploatacyjne: 3,9 Euro/m2 + VAT ponoszone przez Najemcę w związku z utrzymaniem Budynku, w szczególności:

  • Zarządzanie i administrowanie Budynkiem,
  • 24 godzinna ochrona Budynku,
  • Utrzymanie czystości powierzchni wspólnych Budynku oraz terenu wokół Budynku,
  • Utrzymanie zieleni wewnątrz Budynku,
  • Utrzymanie terenów zielonych wokół Budynku, w tym koszty odśnieżania terenów wokół Budynku,
  • Utrzymanie czystości w częściach wspólnych Budynku oraz wokół Budynku, a także wywóz śmieci,
  • Koszty zapewnienia prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń i instalacji w Budynku,
    w tym między innymi wentylacji, klimatyzacji, instalacji ogrzewania, instalacji elektrycznych, instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji teletechnicznej i centrali telefonicznej, serwis wind etc.,
  • Koszty zabezpieczenia przeciwpożarowego,
  • Obowiązkowe przeglądy i kontrole Budynku zgodnie z wymogami prawnymi,
  • Inne działania zmierzające do utrzymania Budynku,
  • Mycie elewacji,
  • Dezynsekcja i deratyzacja,
  • Opłata z tytułu wieczystego użytkowania gruntu,
  • Opłaty za podatek od nieruchomości,
  • Dostarczanie wody i odprowadzanie wody oraz ścieków,
  • Zasilanie w energię elektryczną powierzchni wspólnych i powierzchni technicznych,
  • Koszty ogrzewania,
  • Ubezpieczenie Budynku od ognia i innych zdarzeń losowych,
  • Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
  • Drobne prace naprawcze i remonty w powierzchniach wspólnych i technicznych,
  • Zakupy części zamiennych związanych z eksploatacją Budynku,
  • Zakupy drobnego wyposażenia Budynku,
  • Zakupy okolicznościowych dekoracji Budynku lub innych,
  • Wszelkie inne opłaty i świadczenia wynikające z eksploatacji obiektu lub obowiązujących przepisów.

Opłata za zużycie energii elektrycznej naliczana na podstawie odczytów liczników.

Waloryzacja

Czynsz najmu w przypadku wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, podlega waloryzacji dokonywanej raz w roku, w oparciu o roczny wskaźnik wzrostu cen HICP (Harmonized Index For Consumer Price) ogłaszany przez Eurostat.
W przypadku ujemnego wskaźnika waloryzacji nie będzie dokonywana. Waloryzacja odnosi się zawsze do ostatniej stawki za Czynsz (za powierzchnię najmu oraz miejsca parkingowe);

Zabezpieczenie umowy najmu

Kaucja gwarancyjna lub gwarancja bankowa wydana przez renomowany bank, wysokosc zabezpieczenia: 3-mies. Czynsz (za powierzchnie najmu oraz miejsca parkingowe) oraz 3-mies. Zaliczka na poczet opłaty eksploatacyjnej);

Ubezpieczenia

Najemca zobowiązany będzie do utrzymywania przez cały okres najmu ubezpieczenia Przedmiotu Najmu w zakresie od ognia oraz innych zdarzeń losowych, od odpowiedzialności cywilnej na zabezpieczenie roszczeń wynikających ze szkód wyrządzonych przez Najemcę osobom trzecim na terenie Przedmiotu Najmu i powstałych w związku z jego używaniem.

Dostępność

Okres najmu - 60 lub 36 miesiecy

Stan pomieszczen - po modernizacji

Dostepnosc powierzchni - od zaraz

Tabela znajdująca się na następnej stronie prezentuje opłaty związane z najmem powierzchni biurowej w zależności od ilości wynajmowanych pokoi oraz wynajmowanej powierzchni. Tabela przedstawia 5 możliwych opcji najmu – od wynajmu 1 pokoju do 5 pokoi (wraz z oznaczeniem numerów pokoi).

[Kliknij w tabelkę by ją powiększyć.]

Preferencje co do Najemcy

Powierzchnia do wykorzystania przez:

  • Kancelarie Notarialna 
  • Agencje Ubezpieczeniowe
  • Kancelarie Rzeczoznawcy 
  • Agencje reklamowe
  • Kancelarie Patentowa 
  • Przedstawicielstwa handlowe
  • Biuro Tłumaczen  
  • Inne profile działalnosci

Dodatkowe usługi

Wychodzac naprzeciw oczekiwaniom Najemców Spółka Invest Office równie< oferuje nastepujace usługi:

  • Prowadzenie sekretariatu - obsługe centrali telefonicznej, ewidencjonowanie oraz organizacje wysyłek i przyjmowania korespondencji przychodzacej i wychodzacej, obsługe sekretariatu, współprace z firmami kurierskimi, przyjmowanie interesantów;
  • Wynajem nowoczesnych, komfortowo wyposażonych i klimatyzowanych sal konferencyjnych na organizowanie szkolen, spotkan biznesowych oraz obsługe konferencji do 60 osób (w tym zapewnienie sprzetu multimedialnego, cateringu);
  • Dzierżawe mebli biurowych (gabinetowych i pracowniczych);
  • Obsługe informatyczna – serwis informatyczny sprzetu komputerowego oraz wsparcie dla jego użytkowników (przestrzen techniczna wyposażona jest w klimatyzacje, ochrone dostepu, ochrone przeciwpo
  • Organizacje i nadzór nad eksploatacja srodków transportowych;
  • Zapewnienie ważnosci zaswiadczen z KRK, ZUS i US;
  • Inne usługi o charakterze administracyjnym i informatycznym.

 

Otoczenie biznesowe

Czesc powierzchni biurowej w oferowanej lokalizacji zajmowana jest przez Spółki z Grupy Kapitałowej PKF Consult, w skład której wchodza: PKF Consult Sp. z o.o., PKF Capital Sp. z o.o., PKF Audyt Sp. z o.o., PKF Tax Sp. z o.o., PKF Centrum Rachunkowosci Sp. z o.o. Spółki z Grupy Kapitałowej PKF Consult wspomagaja zarzadzanie rozwoju firm i organizacji realizujac usługi z zakresu:

  • działalnosci audytorskiej
  • doradztwa finansowego
  • prospektu emisyjnego IPO
  • debiutu na New Connect i Catalyst
  • rachunkowosci
  • doradztwa podatkowego
  • działalnosci szkoleniowej
  • funduszy strukturalnych

Administrator powierzchni

Administrowaniem nieruchomości oraz wynajmem powierzchni biurowej dla wszystkich Spółek Grupy Kapitałowej PKF Consult zajmuje się Spółka Invest Office Sp. z o.o.

Osoby do kontaktu: Grażyna Sadowska 606 859 613, Sylwia Zieniuk 609 331 112

Adresy mailowe: grazyna.sadowska@pkfpolska.pl, sylwia.zieniuk@pkfpolska.pl

Szybki kontakt 1/3

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości - skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy po zapoznaniu się z treścią formularza.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych, w zależności od przedmiotu zapytania ofertowego, będzie PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k., PKF BPO Sadowska – Malczewska Sp. z o.o. Sp. k., PKF Tax&Legal Chamera Orczykowski Sp. k., PKF Advisory Sp. z o. o. lub PKF Brevells Cekiera Sp. k., wszystkie z siedzibą przy ul. Orzyckiej 6/1B, 02-695 Warszawa. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu obsługi skierowanego zapytania. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani / Panu prawach oraz o danych kontaktowych Administratorów, znajduje się w naszej Polityce Prywatności.