Nowoczesny budynek apartamentowo-biurowy zlokalizowany jest przy ul. Orzyckiej 6 w Warszawie, w bliskim sąsiedztwie Centrum Biznesu dzielnicy Mokotów. Oferowana jest w nim wysokiej klasy powierzchnia biurowa o dogodnym położeniu, przy głównej arterii komunikacyjnej Służewca - ul. W. Rzymowskiego. Bliskość środków komunikacji miejskiej umożliwia łatwy dojazd. Budynek znajduje się w odległości 10 km od Centrum i tylko 4 km od Międzynarodowego Portu Lotniczego im. F. Chopina.
Pierwsze pietro wraz z pow. wspólna
Cena za 1m2/miesiąc: od 11,5 Euro/m2 + VAT
Cena za 1 miejsce garażowe: od 75 Euro + VAT
Koszty eksploatacyjne
Koszty eksploatacyjne: 3,9 Euro/m2 + VAT ponoszone przez Najemcę w związku z utrzymaniem Budynku, w szczególności:
- Zarządzanie i administrowanie Budynkiem,
- 24 godzinna ochrona Budynku,
- Utrzymanie czystości powierzchni wspólnych Budynku oraz terenu wokół Budynku,
- Utrzymanie zieleni wewnątrz Budynku,
- Utrzymanie terenów zielonych wokół Budynku, w tym koszty odśnieżania terenów wokół Budynku,
- Utrzymanie czystości w częściach wspólnych Budynku oraz wokół Budynku, a także wywóz śmieci,
- Koszty zapewnienia prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń i instalacji w Budynku,
w tym między innymi wentylacji, klimatyzacji, instalacji ogrzewania, instalacji elektrycznych, instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji teletechnicznej i centrali telefonicznej, serwis wind etc., - Koszty zabezpieczenia przeciwpożarowego,
- Obowiązkowe przeglądy i kontrole Budynku zgodnie z wymogami prawnymi,
- Inne działania zmierzające do utrzymania Budynku,
- Mycie elewacji,
- Dezynsekcja i deratyzacja,
- Opłata z tytułu wieczystego użytkowania gruntu,
- Opłaty za podatek od nieruchomości,
- Dostarczanie wody i odprowadzanie wody oraz ścieków,
- Zasilanie w energię elektryczną powierzchni wspólnych i powierzchni technicznych,
- Koszty ogrzewania,
- Ubezpieczenie Budynku od ognia i innych zdarzeń losowych,
- Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
- Drobne prace naprawcze i remonty w powierzchniach wspólnych i technicznych,
- Zakupy części zamiennych związanych z eksploatacją Budynku,
- Zakupy drobnego wyposażenia Budynku,
- Zakupy okolicznościowych dekoracji Budynku lub innych,
- Wszelkie inne opłaty i świadczenia wynikające z eksploatacji obiektu lub obowiązujących przepisów.
Opłata za zużycie energii elektrycznej naliczana na podstawie odczytów liczników.
Waloryzacja
Czynsz najmu w przypadku wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, podlega waloryzacji dokonywanej raz w roku, w oparciu o roczny wskaźnik wzrostu cen HICP (Harmonized Index For Consumer Price) ogłaszany przez Eurostat.
W przypadku ujemnego wskaźnika waloryzacji nie będzie dokonywana. Waloryzacja odnosi się zawsze do ostatniej stawki za Czynsz (za powierzchnię najmu oraz miejsca parkingowe);
Zabezpieczenie umowy najmu
Kaucja gwarancyjna lub gwarancja bankowa wydana przez renomowany bank, wysokosc zabezpieczenia: 3-mies. Czynsz (za powierzchnie najmu oraz miejsca parkingowe) oraz 3-mies. Zaliczka na poczet opłaty eksploatacyjnej);
Ubezpieczenia
Najemca zobowiązany będzie do utrzymywania przez cały okres najmu ubezpieczenia Przedmiotu Najmu w zakresie od ognia oraz innych zdarzeń losowych, od odpowiedzialności cywilnej na zabezpieczenie roszczeń wynikających ze szkód wyrządzonych przez Najemcę osobom trzecim na terenie Przedmiotu Najmu i powstałych w związku z jego używaniem.
Dostępność
Okres najmu - 60 lub 36 miesiecy
Stan pomieszczen - po modernizacji
Dostepnosc powierzchni - od zaraz
Tabela znajdująca się na następnej stronie prezentuje opłaty związane z najmem powierzchni biurowej w zależności od ilości wynajmowanych pokoi oraz wynajmowanej powierzchni. Tabela przedstawia 5 możliwych opcji najmu – od wynajmu 1 pokoju do 5 pokoi (wraz z oznaczeniem numerów pokoi).
[Kliknij w tabelkę by ją powiększyć.]
Preferencje co do Najemcy
Powierzchnia do wykorzystania przez:
- Kancelarie Notarialna
- Agencje Ubezpieczeniowe
- Kancelarie Rzeczoznawcy
- Agencje reklamowe
- Kancelarie Patentowa
- Przedstawicielstwa handlowe
- Biuro Tłumaczen
- Inne profile działalnosci
Dodatkowe usługi
Wychodzac naprzeciw oczekiwaniom Najemców Spółka Invest Office równie< oferuje nastepujace usługi:
- Prowadzenie sekretariatu - obsługe centrali telefonicznej, ewidencjonowanie oraz organizacje wysyłek i przyjmowania korespondencji przychodzacej i wychodzacej, obsługe sekretariatu, współprace z firmami kurierskimi, przyjmowanie interesantów;
- Wynajem nowoczesnych, komfortowo wyposażonych i klimatyzowanych sal konferencyjnych na organizowanie szkolen, spotkan biznesowych oraz obsługe konferencji do 60 osób (w tym zapewnienie sprzetu multimedialnego, cateringu);
- Dzierżawe mebli biurowych (gabinetowych i pracowniczych);
- Obsługe informatyczna – serwis informatyczny sprzetu komputerowego oraz wsparcie dla jego użytkowników (przestrzen techniczna wyposażona jest w klimatyzacje, ochrone dostepu, ochrone przeciwpo
- Organizacje i nadzór nad eksploatacja srodków transportowych;
- Zapewnienie ważnosci zaswiadczen z KRK, ZUS i US;
- Inne usługi o charakterze administracyjnym i informatycznym.
Otoczenie biznesowe
Czesc powierzchni biurowej w oferowanej lokalizacji zajmowana jest przez Spółki z Grupy Kapitałowej PKF Consult, w skład której wchodza: PKF Consult Sp. z o.o., PKF Capital Sp. z o.o., PKF Audyt Sp. z o.o., PKF Tax Sp. z o.o., PKF Centrum Rachunkowosci Sp. z o.o. Spółki z Grupy Kapitałowej PKF Consult wspomagaja zarzadzanie rozwoju firm i organizacji realizujac usługi z zakresu:
- działalnosci audytorskiej
- doradztwa finansowego
- prospektu emisyjnego IPO
- debiutu na New Connect i Catalyst
- rachunkowosci
- doradztwa podatkowego
- działalnosci szkoleniowej
- funduszy strukturalnych
Administrator powierzchni
Administrowaniem nieruchomości oraz wynajmem powierzchni biurowej dla wszystkich Spółek Grupy Kapitałowej PKF Consult zajmuje się Spółka Invest Office Sp. z o.o.
Osoby do kontaktu: Grażyna Sadowska 606 859 613, Sylwia Zieniuk 609 331 112
Adresy mailowe: grazyna.sadowska@pkfpolska.pl, sylwia.zieniuk@pkfpolska.pl
Szybki kontakt 1/3
Skontaktuj się z nami
PKF News
Aktualności, alerty i wydarzenia - przydatne informacje z ostatniej chwili.
Wypełnienie pola oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej. Administratorem danych jest PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k. ... więcej
Dziękujemy za zaufanie! Twój adres został zapisany w naszej bazie danych.