Informacje o konferencji

25.04.2016
Informacje o konferencji
Program konferencji
Prelegenci
Miejsce i termin
Warunki uczestnictwa
Formularz zgłoszeniowy

Implementacja regulacji unijnych istotnie zmienia dotychczasowe regulacje dotyczące obszaru zadań i odpowiedzialności członków organów spółek publicznych. Zestaw dyrektyw dotyczący ładu korporacyjnego, rewizji finansowej, raportowania informacji finansowej i niefinansowej będzie obowiązywał w Polsce już w 2016 roku. Zmiany obejmą między innymi:

  • kryteria jednostek obowiązanych do powoływania komitetu audytu; w miejsce kryterium liczebności członków rady nadzorczej wejdzie kryterium wielkości spółki;
  • kryteria dla osób powoływanych do rad nadzorczych i komitetów audytu oraz ich osobistą odpowiedzialność;
  • odpowiedzialność dla przedsiębiorstw za naruszenie regulacji;
  • zasady wyboru biegłego rewidenta i firm audytorskich do badania sprawozdań finansowych;
  • nowe zasady ładu korporacyjnego „Dobre Praktyki 2016”.

Implementacja tych regulacji oznaczać będzie obowiązek wdrożenia wielu nowych zasad i procedur w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa, w tym w wielu przypadkach również poprzez zmianę statutów jednostek.

Czyli co, jak i kiedy zmieniać – aby wdrożyć nowe regulacje.

Adresatami konferencji są:

  • członkowie komitetów audytu,
  • członkowie zarządów i rad nadzorczych,
  • dyrektorzy biur zarządów
  • przedstawiciele biur nadzorów właścicielskich,
  • dyrektorzy finansowi spółek publicznych i NewConnect,
  • osoby odpowiedzialne za raportowanie do KNF,
  • personel zajmujący się przygotowaniem sprawozdań finansowych w spółkach publicznych i NewConnect oraz sporządzaniem sprawozdań ze stosowania zasad ładu korporacyjnego,
  • przedstawiciele pionów relacji inwestorskich, audytu wewnętrznego, compliance
  • autoryzowani doradcy,
  • przedstawiciele firm audytorskich i kancelarii prawnych.


Partnerzy Panelu:


       


     




Partnerzy merytoryczni:

                     


         



Partnerzy medialni:

                  

    

                



          

Pliki do pobrania

Szybki kontakt

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości - skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy po zapoznaniu się z treścią formularza.

** wypełnij przynajmniej jedno z pól oznaczonych gwiazdkami (**): adres e-mail lub numer telefonu. Dzięki temu będziemy mogli skontaktować się z Tobą w odpowiedzi na Twoją wiadomość.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych, w zależności od przedmiotu zapytania ofertowego, będzie PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k., PKF BPO Sadowska – Malczewska Sp. z o.o. Sp. k., PKF Tax&Legal Chamera Orczykowski Sp. k., PKF Advisory Sp. z o. o. lub PKF Brevells Cekiera Sp. k., wszystkie z siedzibą przy ul. Orzyckiej 6/1B, 02-695 Warszawa. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu obsługi skierowanego zapytania. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani / Panu prawach oraz o danych kontaktowych Administratorów, znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Skontaktuj się z nami
Anna Urbańska-Albero
Anna Urbańska-Albero
Dyrektor Centrum Wsparcia Rozwoju Biznesu +48 605 624 201

PKF News

Aktualności, alerty i wydarzenia - przydatne informacje z ostatniej chwili.

Wypełnienie pola oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej. Administratorem danych jest PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k. ... więcej

Dziękujemy za zaufanie! Twój adres został zapisany w naszej bazie danych.