Optymalizacja kosztów w organizacji, skrócenie czasu i zmniejszenie wydatków na wdrożenie nowych systemów we własnej organizacji, przy jednoczesnym zachowaniu pełnej kontroli zarówno nad finansami spółki, jak i procesami zachodzącymi w organizacji. 

Jest to połączenie usług prowadzenia ksiąg rachunkowych z wykorzystaniem elektronicznych procesów na platformie PKF Agility. Rozwiązanie to pozwala optymalizować koszty, automatyzować i standaryzować procesy w Twojej organizacji. Dzięki integracji z systemem finansowo-księgowym masz stałą kontrolę nad tym, co dzieje się w Twojej firmie, a dane finansowe są aktualizowane na bieżąco. Natomiast użycie algorytmów decyzyjnych zapewni bezpieczeństwo  procesów akceptacyjnych, które trafiać będą do odpowiednich osób zgodnie z nadanymi wcześniej uprawnieniami. Proponowane przez nas systemy pozwolą na zaoszczędzenie czasu pracowników w Twojej organizacji poprzez przyśpieszenie i ułatwienie pracy związanej np. z rozliczaniem delegacji lub komunikacją z biurem rachunkowym w sprawie wglądu do zaksięgowanych dokumentów kosztowych.

W ramach usług prowadzenia ksiąg rachunkowych oferujemy dostęp w formie elektronicznej m. in. do takich procesów jak*:

*Klikając w wybrany proces - zostaną Państwo przekierowani bezpośrednio do serwisu w pełni poświęconego platformie PKF Agility i pełnego opisu wybranego procesu.