Jesteś tu: strona główna / Usługi / Outsourcing strategiczny / Kadry i płace / Outsourcing kadr i płac
W ramach świadczonych przez nas usług oferujemy więcej niż zwykłe biuro rachunkowe. Dla Ciebie zmieniamy cyfry i liczby w informację zarządczą. Wykorzystujemy mądrość i doświadczenie dla rozwoju i sukcesu Twojej firmy.  
27.04
2021
14.09
2020
poprzednia następna

Kadry i płace

Dbaj o to, co najcenniejsze poprzez nowoczesne technologie.
  • świadcząc kompleksowe usługi kadrowo-płacowe zwiększamy efektywność zarządzania kadrami, redukujemy koszty i minimalizujemy ryzyko prowadzenia działalności
  • wyróżnia nas ponad 30-letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej Klientów o zróżnicowanej specyfice działalności
  • na bieżąco poszerzamy swoją wiedzę o najnowsze opracowania i interpretacje prawne z zakresu prawa pracy
  • starannie dobieramy zespół kompetentnych kadrowych odpowiednio do specyfiki działalności Klienta oraz  preferowanego przez Klienta języka i sposobu komunikacji
  • świadczymy usługi rzetelnie i terminowo, w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawnymi zapewniając bezpieczeństwo biznesu oraz komfort pracowników i kadry menedżerskiej
  • wspieramy przy wyborze optymalnego systemu zarządzania płacami
  • oferujemy nowoczesne systemy i narzędzia wspierające zarządzanie sprawami pracowniczymi
  • mamy doświadczenie we wdrożeniu i rozliczaniu PPK

Outsourcing kadr i płac

Sukces tworzą ludzie, dlatego tak ważną częścią Państwa organizacji są jej pracownicy. Naszym zadaniem jest więc dostarczyć Państwu usługę kadr i płac dopasowaną do Państwa potrzeb. 

Rzetelność i terminowość realizowanej usługi zapewni bezpieczeństwo Państwa biznesu oraz komfort pracowników i kadry menedżerskiej. Służymy doradztwem w sprawach pracowniczych, wsparciem przy wyborze właściwego systemu zarządzania płacami oraz w rozliczaniu czasu pracy.

Współpraca z nami da Państwu  możliwość skupienia się  na rozwoju własnego core biznesu.

W ramach usługi kadrowej oferujemy:

  • przygotowywanie dokumentów związanych z rozpoczęciem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy (umowy, wypowiedzenia, rozwiązania umów o pracę),
  • przygotowywanie świadectw pracy,
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników (akt osobowych),
  • prowadzenie ewidencji urlopów i innych nieobecności, w tym ustalanie wymiaru urlopu na podstawie otrzymanej dokumentacji,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy,
  • koordynację obowiązków pracodawcy z zakresu szkoleń BHP oraz badań medycznych (monitorowanie terminów),
  • przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu na prośbę pracownika za zgodą pracodawcy,
  • doradztwo i opracowywanie regulaminów związanych ze stosunkiem pracy: regulamin pracy, wynagro­dzeń, ZFŚS, opisów stanowisk i innych,
  • bieżące doradztwo w sprawach kadrowo-płacowych, w tym także w zakresie obowiązków pracodawcy wynikających z przepisów o BHP, ZFŚS, PFRON oraz kodeksu pracy,
  • przygotowywanie dedykowanych potrzebom Klienta raportów kadrowych,
  • audyty kadrowe,
  • opracowywanie regulaminów pracowniczych.

W ramach usługi płacowej oferujemy:

  • naliczanie wynagrodzeń pracowniczych dla różnych rodzajów zatrudnienia, w tym dla cudzoziemców,
  • sporządzanie miesięcznych list płac, pasków wynagrodzeń oraz ewidencja wynagrodzeń,
  • rejestrację i aktualizację danych pracownika w ZUS,
  • administrowanie umowami cywilno-prawnymi,
  • przygotowywanie rozliczeń oraz deklaracji i raportów na potrzeby ZUS, US, GUS, PFRON zgod­nie z wymaganiami polskiego prawa, w tym dostarczanie ich do właściwych urzędów skarbowych, pracowników i kierownictwa Klienta,
  • obsługa portalu ZUS PUE,
  • przygotowywanie przelewów w zakresie wynagrodzeń,
  • reprezentację przed organami oraz obsługa kontroli skarbowej, kontroli PIP lub ZUS,
  • przygotowywanie rocznych PIT-ów, przekazywanie ich do odpowiednich urzędów skarbowych oraz dostarczanie ich pracodawcy,
  • przygotowywanie deklaracji RMUA rocznej oraz miesięcznej na żądanie,
  • przygotowywanie raportów do GUS i NBP,
  • sporządzanie korekt deklaracji podatkowych, ZUS, PIT,
  • tworzenie dokumentacji dla byłych pracowników w tym ZUS RP-7, ZUS Z-3 itp.,
  • inne prace zlecone przez Klienta.

W ramach audytu kadrowo-płacowego oferujemy:

  • weryfikację prawidłowości i kompletności akt osobowych pracowników, w tym terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,
  • weryfikację prawidłowości naliczenia wynagrodzeń i/lub zasiłków,
  • przegląd prawidłowości rozliczeń z ZUS oraz US,
  • dodatkowe prace audytowe.

Dodatkowo możemy zaproponować:

  • wsparcie przy wdrożeniu Pracowniczych Planów Kapitałowych, jak również pełną bieżącą obsługę programu, w tym m.in. naliczanie składek PPK i obligatoryjne raportowanie do instytucji finansujących, kompleksową obsługę administracyjną PPK,
  • elektroniczny obieg spraw pracowniczych w oparciu o nasze autorskie rozwiązanie – platformę PKF Agility, więcej o procesach TU 
  • dostęp do pulpitów menadżerskich i do aplikacji E-pracownik,
  • narzędzia służące raportowaniu zarządczemu (m.in. narzędzia BI),
  • doradztwo w zakresie rachunkowości zarządczej, optymalizacji procesów wewnętrznych i controllingu, w tym m.in. dotyczące spraw pracowniczych i płacowych.

 

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości - skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy po zapoznaniu się z treścią formularza.

Imię i nazwisko: *
Stanowisko:
Firma: *
Uwagi/Pytania:
Skąd dowiedzieli się Państwo o PKF?: *










E-mail **:
Telefon **:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k. komunikacji marketingowych promującej usługi oferowane przez PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k., a także inne podmioty należące do Grupy PKF Consult tj. PKF BPO Sadowska-Malczewska Sp. k.; PKF Tax&Legal Chamera Orczykowski Sp. k., na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych Administrator prosi o wycofywanie zgody drogą pisemną na adres siedziby Spółki lub elektroniczną pod adres iod@pkfpolska.pl.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PKF Consult sp. z o.o. sp. k., z siedzibą przy ul. Orzyckiej 6/1B, 02-695 Warszawa. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu kierowania do Pani/Pana treści marketingowych, w związku z wyrażoną przez Panią/Pana zgodą. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani / Panu prawach oraz o danych kontaktowych Administratora, znajduje się tutaj.
* pola obowiązkowe do uzupełnienia
** telefon lub adres e-mail - wymagane jedno z dwóch pól
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności
Strefa inwestora inwestuj z PKF Consult
LinkedIn YouTube Facebook Instagram

Ta strona używa cookie

Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
zamknij

Dziękujemy za Twoje zaufanie

Zamknij