Całościowa oferta obejmująca procesy optymalizacyjne w jednostkach służby zdrowia nakierowana na poprawę rentowności, maksymalną efektywność organizacyjną oraz optymalny poziom płynności Klienta.

Optymalizacja procesowa i organizacyjna

Benchmark i analiza danych jakościowych i efektywnościowych takich jak m.in.:  liczba łóżek, wielkość zatrudnienia w danej jednostce, ilość oddziałów, ilość dni hospitalizacji i wykonanych danych procedur medycznych.  Raport o możliwych obszarach  wzrostu efektywności.

Audyt procesów zakupowych

Przeprowadzenie niezależnego audytu obszaru zakupów w celu poszukiwania oszczędności finansowych oraz procesowych u Klienta. Audyt istniejących procesów, oraz stworzenie procedur dopasowanych do indywidualnej charakterystyki Klienta.

Audyt rozliczania procedur medycznych

Audyt rozliczania procedur medycznych (kodowań) z ostatnich okresów, analiza błędów i obszarów poprawy, szkolenia personelu na bazie charakterystyki kodowań w danej jednostce.

Restrukturyzacja zadłużenia

Analizie sytuacji płynnościowej danego Szpitala, pomóc w przygotowaniu programu oddłużenia, emisji obligacji lub pozyskania kredytu bankowego.

Optymalizacja w zakresie składki wypadkowej

Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej ustala stopy procentowej składki na ubezpieczenie społeczne z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych w zależności od zagrożeń zawodowych i ich skutków. Najniższa aktualna stopa procentowa składki dla grup działalności wynosi 0,67%, natomiast najwyższa 3,33%. Proponujemy analizę dokumentów kadrowych, w kierunku obniżenia aktualnych składek Klienta.

Optymalizacja w zakresie podatku od nieruchomości

Kompleksowy audyt deklaracji podatku od nieruchomości. Współpraca na zasadzie „success fee” przypadku znalezienia pól do obniżenia jego wymiaru.

Szybki kontakt 1/3

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości - skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy po zapoznaniu się z treścią formularza.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych, w zależności od przedmiotu zapytania ofertowego, będzie PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k., PKF BPO Sadowska – Malczewska Sp. k., PKF Tax&Legal Chamera Orczykowski Sp. k. lub Consult Sp. z o.o. wszystkie z siedzibą przy ul. Orzyckiej 6/1B, 02-695 Warszawa. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu obsługi skierowanego zapytania. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani / Panu prawach oraz o danych kontaktowych Administratorów, znajduje się w naszej Polityce Prywatności.