Jesteś tu: strona główna / Usługi / Outsourcing strategiczny / Rachunkowość zarządcza i kontroling / Analiza warunków dla kontynuacji działalności spółki
Usprawniamy procesy zarządzania operacyjnego poprzez profesjonalną i kompleksową realizację zadań i projektów z zakresu księgowości, kadr i płac, rachunkowości zarządczej i kontrolingu oraz administracji.
27.04
2021
14.09
2020
poprzednia następna

Analiza warunków dla kontynuacji działalności spółki

Dostarczymy wnioski z analizy Twojej działalności na tle branży i całego rynku. Wskażemy powstałe zagrożenia, sposoby na ograniczenie ryzyka oraz możliwości wykorzystania szans rozwojowych.

Aktualna sytuacja na świecie spowodowana przedłużającą się pandemią COVID-19 wymusza na przedsiębiorcach większą rozwagę  w planowaniu strategicznym oraz bardziej wnikliwe przyjrzenie się nie tylko kondycji finansowej swojej spółki, ale również sytuacji finansowej jej klientów i dostawców. Dla kontynuacji działalności niezbędna jest również ocena zagrożeń działalności operacyjnej.

Do naszych zadań w ramach tej usługi należy m.in.:

1) Ocena sytuacji spółki na dzień bilansowy

  • Analiza okoliczności istotnie zagrażających kontynuacji działalności (w tym związanych z pandemią), w tym m.in.
    • Kondycja finansowa kluczowych dostawców oraz klientów
    • Zakłócenia łańcucha dostaw
    • Płynność finansowa i wypłacalność jednostki uwzględniająca formy finansowania zewnętrznego
    • Niewykorzystanie zdolności produkcyjnych, braki kadrowe
    • Zmiana sytuacji w branży
    • Dodatkowe koszty działalności operacyjnej w związku z wystąpieniem pandemii
    • Dofinansowanie i ulgi stanowiące pomoc rządową oraz pozarządową
    • Zmiany przepisów prawa
  • Ocena istotności zagrożeń
  • Identyfikacja obszarów wymagających przeciwdziałania w celu obniżenia ryzyka wystąpienia zagrożeń dla kontynuacji działalności

2) Prognoza/plan działalności na co najmniej 12 kolejnych miesięcy

Dowiedz się więcej o naszych usługach z zakresu rachunkowości zarządczej: 


Skontaktuj się z ekspertem:

Grażyna Sadowska-Malczewska
grazyna.malczewska@pkfpolska.pl   
+48 606 859 613
Brygida Pawlak
brygida.pawlak@pkfpolska.pl 
+48 601 201 219

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości - skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy po zapoznaniu się z treścią formularza.

Imię i nazwisko: *
Stanowisko:
Firma: *
Uwagi/Pytania:
Skąd dowiedzieli się Państwo o PKF?: *










E-mail **:
Telefon **:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k. komunikacji marketingowych promującej usługi oferowane przez PKF Consult Sp. z o.o. Sp. k., a także inne podmioty należące do Grupy PKF Consult tj. PKF BPO Sadowska-Malczewska Sp. k.; PKF Tax&Legal Chamera Orczykowski Sp. k., na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych Administrator prosi o wycofywanie zgody drogą pisemną na adres siedziby Spółki lub elektroniczną pod adres iod@pkfpolska.pl.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PKF Consult sp. z o.o. sp. k., z siedzibą przy ul. Orzyckiej 6/1B, 02-695 Warszawa. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu kierowania do Pani/Pana treści marketingowych, w związku z wyrażoną przez Panią/Pana zgodą. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani / Panu prawach oraz o danych kontaktowych Administratora, znajduje się tutaj.
* pola obowiązkowe do uzupełnienia
** telefon lub adres e-mail - wymagane jedno z dwóch pól
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności
Strefa inwestora inwestuj z PKF Consult
LinkedIn YouTube Facebook

Ta strona używa cookie

Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
zamknij

Dziękujemy za Twoje zaufanie

Zamknij